truls.d.nygaard 2014-10-24 10:31:25

Medlemskontingent i Kjelsås IL

Priser 2015/2016

• Medlem voksen Kr. 625,-.
  • Medlem under 20 år Kr. 475,-.
  • IPU Kr. 475,-.
  • Pensjonister Kr. 475,-.
  • Familie, inkl.  2 voksne og barn under 20 år Kr. 1300,-.
  • Støttemedlemmer  Kr. 475,-.

Les mer om hvordan melde seg inn og betale medlemskap, klikk her.
Melde deg inn i klubben, klikk her for å bli videresendt.

truls.d.nygaard 2014-10-24 15:58:24

Bil medlem

Min Idrett – VIKTIG INFORMASJON TIL ALLE MEDLEMMER!

Spørsmål? Henvend deg til kontoret tlf 22 22 50 03 eller e-post til kontoret@kjelsaas.no (NB - Husk navn, fødselsdato, gateadresse, telefonnummer og mail)

Meld deg inn i klubben eller betale , klikk her.

Min Idrett er portalen hvor du finner din brukerprofil i idretten!

Her kan du søke om medlemskap, betale medlemskontingent, melde deg på og betale for arrangementer og mange flere ting! Kjelsås IL  bruker denne betalingløsningen for medlemskontingent fra og med 2015. Du vil da kunne betale direkte på Min Idrett eller hente PDF av faktura og betale i nettbanken.

Min Idrett kommuniserer med vårt medlemsregister og vil derfor gjøre vår hverdag mye enklere gjennom at dere som medlemmer selv kan registrere adresseendringer,e-postadresse,  inn- og utmelding og annen informasjon.

Derfor er det meget viktig at alle våre medlemmer oppretter sin profil!

Se Produktark MinIdrett  idrett for mer informasjon om portalen.

Se Brukerveileding for mer informasjon om hvordan du benytter portalen, ved å klikke her eller se i bunnen av siden.

Opprette ny bruker
For å opprette din profil trykker du her og velger «Ny bruker» oppe i høyre hjørne. Har du allerede en eksisterende profil velger du «Logg inn». Det er som nevnt viktig at alle klubbens medlemmer gjør dette fordi vi ønsker å bruke denne betalingløsningen for medlemskontingent. Dette vil spare klubben for mye tid og penger og vi håper alle kan bruke et par minutter på å verifisere profilen sin. Du vil i fremtiden motta e-postvarsel når medlemskontingenten ligger klar til betaling.

Familierelasjon
Når du er logget inn har du mulighet til å opprette familierelasjoner. Vi anbefaler alle foreldre (uavhengig om du selv er medlem eller ikke) å opprette en profil på sitt navn. Deretter kan du legge til dine barn som «Nytt familiemedlem». Dette gjør at du får tilgang til dine barns betalinger på din profil og du kan også melde barna inn og ut av klubb og grupper.

Du trenger altså ikke å selv være medlem av Kjelsås IL for å gjøre dette.

Familiekontingent
Dere som mottar familiekontingent vil se at det kommer en betaling til hver person som inngår i denne kontingenten.
Om du som foresatt har knyttet familierelasjon vil du derfor få opp alle disse under «Betalinger». Det er naturligvis kun en av disse som skal betales, og når betalingen er registrert vil kravet på de resterende navnene også forsvinne.
Dette vil bli rettet opp av NIF IT i fremtiden så det kun kommer en kopi av faktura.  Familiekontingenten vil bli fakturert på navnet til den eldste i familien.

Meld deg inn i klubben eller betale , klikk her.

01_Kjels%E5s%20IL%20Hele-1.jpg

truls.d.nygaard 2015-08-06 12:05:29