Medlemsfordeler

KIL_75.jpg

I Kjelsås IL har vi fordelsavtaler med forskjellige leverandører. Disse er enten rettet direkte mot deg som medlem eller mot klubben, noe som igjen kommer deg som medlem, eller dine barn til gode.

Takk for at du er med å støtte opp om de aktivitetene som Kjelsås IL arrangerer i vårt nærområde. Vi oppfordrer deg til å benytte deg av fordelene våre samarbeidspartnere tilbyr.

truls.d.nygaard 2016-02-06 09:43:14

Metro Trafikkskole avd. Grefsen

Metro.jpg

Kjelsås Idrettslag har inngått avtale med Metro Trafikkskole avd. Grefsen. Metro Trafikkskole støtter Kjelsås idrettslag og gir deg som medlem i Kjelsås IL fordeler.

Metro trafikkskole avd. Grefsen gir medlemsfordeler til Kjelsås ILs medlemmer.

• 10 prosent rabatt på kurs som trafikalt grunnkurs og mørkedemo-kurs.
  • 10 prosent rabatt på mopedopplæring.
  • 5 prosent rabatt på kjøreopplæring på klasse B (bil) og klasse BE (bil med henger).

Rabatten kan ikke kombinere med andre tilbud eller kampanjer fra Metro trafikkskole.

truls.d.nygaard 2014-09-18 14:09:43

H.C.Thaugland Trælasthandel

Thaugland_110.jpg

Hos Thaugland får alle medlemmer i Kjelsås IL 25% på byggmateriell.
Går du med snekkerplaner så ta en tur til Vitaminveien 5. Her får du utmerket service og god rabatt.
Hjemmesiden til Thaugland: www.thaugland.no

Grefsen Blomsterhandel

Grefsen_blomster_150.jpg

Kjelsås ILs medlemmer får 15% rabatt.
Du finner Grefsen blomsterhandel i Grefsenveien 60. Nesten nede ved storkrysset på høyre hånd.
Stikk innom for en trivelig blomsterhandel.

truls.d.nygaard 2014-09-18 14:12:49

Torshov Sport

Torshov_Sport_logo_150.jpg

Her får du som medlem 15-20% rabatt på sports- og fritidsutstyr. På sykler og fiskeutstyr får du 10 % rabatt.
I tillegg har Torshov sport egne handledager for medlemmer av Kjelsås IL. Disse blir annonsert på nettsidene våre.
Torshov sport er også deltagende på Kjelsås IL - Alpin sin sportsmesse første helgen i november hvert år

truls.d.nygaard 2014-09-18 14:30:29

Norsk Idrettshjelp

Ved at du kjøper toalettpapir og tørkeruller gjennom Norsk Idrettshjelp støtter du Kjelsås IL. Vi får % andel av det salget som våre klubbmedlemmer, og folk i vårt nærområde, gjør gjennom disse.

Sekkene med toalett- og tørkepapir blir kjørt til døren din. Du kan velge å abonnere på dette et visst antall ganger i året eller bestille ved behov.

Du kan kontakte Norsk Idrettshjelp på telefon. 22 17 40 30 eller på hjemmesiden: www.idrettshjelp.no

truls.d.nygaard 2014-09-18 14:27:39

JIM's Lagerutsalg

Hos JIM's Lagerutsalg får du følgende rabatter som medlem i Kjelsås IL:

Maling (ikke tilbudsvarer)10%, Gulv (ikke tilbudsvarer)10%, Solavskjerming 20%, Veggbekledning 20%, Billakk 20% og Skyvedører 35%.

Vi i Kjelsås IL håper at du er med å støtte oss. Benytte deg av sponsortilbudene over. Det gir gevinst både til deg som medlem og nødvendige midler til oss som idrettslag.