Kjelsås Langrenn ønsker velkommen til Klubbmesterskap 2015 på Langsettløkka, samkjørt med Telenorkarusellen renn 2.
Vi håper føreforholdene er på vår side og at vi den 5. februar kan arrangere kveldsrenn på løkka i 1 og 2 km løypene.
Kjøreplan Telenorkarusellen:
Fra kl. 18.00 til 19.15.er det Telenorkarusellen for de yngste klassene 2009, 2008, 2007, 2006, og 2005. De yngste starter først. Dette rennet er som et vanlig TK renn uten tidtaking men med ordentlig puljestart i henhold til vedlagte startliste.
2009, 2008, 2007 og 2006 går 1 km, og 2005 går 2 km.
Alle som skal gå Telenorkarusellen i klassene over stiller med tidligere utdelt startnummer, eller avtaler henting av startnummer med oppmann i aktuell gruppe. Etteranmelding for Telenorkarusellen avtales også med oppmann på renndagen. Gruppe 2009 (småsøsken kan melde seg på renndagen i rennkontoret)
Kjøreplan Klubbmesterskap:
- Fra kl.19.15 er det klubbmesterskap for eldre grupper. De yngste starter først.
- 2004, 2003, 2002, og 2001 går 2 km.
- 15/16 går 4 km (2 x 2 km)
- Damer Jr., Sr og tur går 6 km (3 x 2 km)
- Herrer Jr., Sr. og Tur går 10 km (5 x 2 km)
Det er egen påmelding for klubbmesterskapet for alle de ovenevnte klassene, og for gruppe 2004, 2003 og 2002 kan man velge om man vil gå med tid eller uten tid, dette gjøres ved påmelding i følgende link:
http://palisoft.no/pmdb?arrid=2879
PÅMELDINGSFRIST: Tirsdag 3. februar kl. 23.59
NB! Husk at klassene 2002, 2003, 2004 som normalt går Telenorkarusellen må melde seg på til klubbmesterskapet.
For alle som går klubbmesterskapet vil det bli delt ut engangsnummer før start i henhold til startlisten som publiseres her på nettsiden før rennet. Følg med på informasjon fra oppmann i aktuell gruppe.
Felles for begge renn:
- Rennet er i fristil
- Kafe med diverse salg i varmestua, også salg av treningstøy!
- Parkering på Oset, NB! ikke mulig å kjøre opp til Løkka
- Garderober i kjellern på varmestua
- Rennkontor i varmestua
- Deltagerpremie deles ut ved målgang
For ytterligere informasjon ta kontakt med oppmann i gruppen.
For foreldre/funksjonærer som skal hjelpe til på disse rennere kommer det egen informasjon pr. epost.
VELKOMMEN!
Mvh
Rennkomiteen!