solvealpine 2014-08-16 20:11:09

Kjør alpint med oss!

Illustrasjon2.jpg

Kjelsås IL Alpint er i vekst, og er Oslo sin nest største alpinklubb med ca. 250 medlemmer.

Vår hjemmebakke er Oslo Skisenter (Grefsenkollen): www.oslo-skisenter.no

Kjelsås IL Alpint er en mål og mestringsorientert klubb. Vi fokuserer på at utøverne skal mestre oppgaver underveis i sin utvikling. Våre mål settes i form av mestring og ikke i form av resultater. Det å være mål og mestringsorientert innebærer at man er opptatt av egen utvikling og fremgang fremfor å sammenlikne seg med andre.

Barn og unge med med mål og mestringsfokus opplever suksess og føler seg komplette når de lærer noe nytt. De forbedrer sine ferdigheter, mestrer utfordringer og føler de gir full innsats. I tillegg vil de føle seg komplette og vellykkede selv om de innehar lavere ferdigheter enn andre.

Under "Treningsgrupper" kan du lese mer om vårt sportslige tilbud tilpasset alder og ferdigheter.

Illustrasjon.jpg