Karneval

Vår super trener Christian Engens årlige karneval, gikk av staben uken før påske i Trollvann."Dette er det kuleste jeg har vært med på" den lille gutten smilte fra øre til øre og koste seg i Trollvann denne kvelden. Se mange flotte bilder på facebook

2016-03-17
arildalpine

Siste torsdagen før påskeferien var det klart for årets kostymerenn/trening i Trollvannskleiva. Denne kvelden var det fellestrening for U14-U12-U10-U8 og skiskolen i Kjelsås.

På programmet var det parallellslalåm i barnebakken, hinderløype og en storslalåmløype på tid i Trollvannskleiva. I storslalåm-løypa skulle man prøve å kjøre 2 omganger på helt identisk tid.

Vinneren ble Oskar Børnick Tveit. Her skilte det KUN 1 hundredel. Ca 30 stk av barna kjørte på tider som hadde under 1 sekund forskjell. Det er bra jobba. Takk til tidtakerteamet.

I hinderløypa var det korte svinger, litt lengre svinger, piruetter, 8-tall, baklengs kjøring, under porter, hesjer med mer. Strålende innsats fra voksne på 50+ til barn ned i 4-5 årsalderen.

I barnebakken var det intens kniving i parallellslalåmen. Her kunne man utfordre hvem man ville og det ble mange spennende dueller på tvers av klassene.

Kanskje greit at klubbens formann, Knut Røsjorde, ble passert i tidtakerboden. Han var nemlig uheldig på familiesamlingen på Kvitfjell i desember og ødela en skulder.

Vi skal glemme å fortelle om de fantastisk utkledningene. Det er ingen tvil om at det er mange kreative sjeler i denne klubben.

Her fant vi utkledninger fra dyreriket, gangstere fra Kjelsås, politi, godteri, pølser, cowboyer, hula hula damer osv.

Veldig morsomt å se alle som de ulike kostymene denne kvelden. Også foreldrene som var i bakken denne kvelden hadde funnet frem kostyme og kunne finne barnet i seg igjen :) man blir aldri for gammel til å kle seg ut.

I bunn av Trollvannskleiva så hadde noen veldig snille foreldre som fyrte opp grillen og ga alle deltagerne pølse i lompe med tilbehør. Saft ble det også fylt opp i glassene. Tusen takk for hjelpa.

Takk til trenerne som bidro med løyper og organisering.

Ønsker alle en riktig god påske!

Skihilsen fra Christian

teamkar_n.jpg