Kjelsås alpin årsmøte

Årsmøtet avholdes på Klubbhuset på Grefsen Stadion 7.mars kl.19:00.

Årsmøtet har tidligere blitt avholdt i slutten av April, men på grunn av endrede frister fra NIF i forhold til årsmøte i hovedlaget er vi nødt for å skyve vårt årsmøte frem til 7/3.

2016-02-28
arildalpine

Saker som ønskes tatt opp på årsmøtet må sendes styret ved Knut Røsjorde knutrosjorde@gmail.com senest 29. Februar 2016.

Det var ikke kommet inn noen saker ved fristens utløp 29. Februar 2016

Årsmøtet avholdes på

Klubbhuset på Grefsen Stadion 7. mars 2016 kl.19.00

--------------------------------------------------------------------

Sakliste for årsmøtet 7. mars

1. Godkjenne de stemmeberettigede
  2. Godkjenne innkallingen, sakliste og forretningsorden
  3. Velge dirigent, sekretær, samt 2 representanter til å underskrive protokollen
  4. Behandle alpingruppens årsmelding.
  5. Behandle alpingruppens regnskap
  6. Behandle innkomne forslag og saker (ingen saker)
  7. Vedta budsjett
  8. Heder
  9. Valg av nytt styre

Innkalling til årsmøte i Kjelsås IL - alpin

Årsmøtet avholdes på Klubbhuset på Grefsen Stadion 7.mars kl.19:00

Saker som ønskes tatt opp på årsmøtet må sendes styret ved Knut Røsjorde knutrosjorde@gmail.com senest 29. mars 2016. Faste punkter på agendaen er beskrevet under.

Komplett sakslisten legges ut på hjemmesiden http://www.kjelsaas.no/Alpint.html  en uke før årsmøtet.

Valgbarhet

I NIFs lov § 2-4 heter det at:

”Ved valg/oppnevning av representanter til årsmøte/ting, samt medlemmer til styre, råd og utvalg mv. i NIF og NIFs organisasjonsledd skal det velges kandidater/representanter fra begge kjønn.

Sammensetningen skal være forholdsmessig i forhold til kjønnsfordelingen i medlemsmassen, dog slik at det skal være minst to representanter fra hvert kjønn i styre, råd og utvalg mv. med mer enn tre medlemmer. I styre, råd og utvalg mv. som består av to eller tre medlemmer skal begge kjønn være representert. Varamedlemmer teller ikke med ved beregningen av kjønnsfordelingen.”

Ved manglende oppfyllelse av denne bestemmelsen når det gjelder valg, må styret innkalle til nytt årsmøte hvor nytt valg må foretas. Ved overtredelse av fristen kan NIF v/Idrettsstyret pålegge idrettslaget å oppfylle bestemmelsen. Når det gjelder oppnevning av representanter, mister idrettslaget det antall representanter som mangler for å oppfylle bestemmelsen.

Velkommen!

Styret i alpingruppa