Galdhøpiggen sommerskiCamp

Fredag 19/6 er det klart for avreise til Galdhøpiggen Sommerskicamp. Vi er over 30 løpere fra Kjelsås alpin og endel fra andre klubber. Avreise blir fra klubbhuset (grefsen stadion, Neptunveien 8-12) kl 14:00 oppmøte for pakking og informasjon kl.13:30.

2015-04-25
arildalpine

Dette blir er super samling med mye aktiviteter, Vi skal bo på  http://www.nordalturistsenter.no/ her blir det mye barmarks aktiviteter, vi tar også med airtracken til campen, alt for at dette skal bli en "høydare" for barna. En av dagene skal vi også gå over Styggbreen og opp til toppen av Galdhøpiggen, i følge med erfaren brefører. Det blir forhåpentligvis også tid til å gå klatreparken på Rauberg en av dagene.

Men det viktigste av alt forholdene på Juvass breen er fantastiske og vi skal trene mye på ski, løperne må ha med både SL og SSL ski til skitreningen.

Været ser også ut til å være på vårt lag, men ta med regntøy for sikkerhets skyld. Sengetøy og håndklær må også den enkelte ta med selv.

Jørgen Nordlund vår nye trener for den eldste gruppen skal også være med på denne campen, så det blir spennende med ny trener!

I tillegg til Jørgen, så er Nora og Arild med som trenere for Kjelsås, Rælingen stiller også med tre trenere. Foreldre fra begge klubber er også med for å hjelpe til i leieren.

Gled dere til en fantastisk uke i Bøverdalen :-)

Galdhøpiggen sommerskiCamp

Ski samling første uken i skoleferien :-)

Avreisedag fredag 19 juni og hjemreise fredag 26 juni.

Vi bor på Nordal camping hytter i Lom - foreldre kan ikke bo med barn på denne samlingen.
Samlingen er åpen for barn født i -04 og eldre, for de yngste (-04-03) blir fokus å lære seg å være på samling alene.
Det blir 5 dager med skitrening og 2 dager med andre aktiviteter.

U14/16 gruppen har 6 skidager og 1 aktivitetsdag.

Samlingen koster kr. 7900.- Dette dekker alt;
Transport, opphold, alle måltider, heiskort, aktiviteter og trening.

Påmeldte får god informasjon om oppholdet, og hva som må tas med i god tid før avreise.

evt spørsmål kan rettes til alpin@kjelsaas.no

nor_o.jpg

OBOSlogo_st%C3%A5ende.jpg