Rita_Gamlem 2015-09-24 08:23:48

Utstyrsansvarlig

Huskeliste

• Navneliste over hvem som har drakter og hvilke nummer de har (spillerdrakt fås av klubben)
  • Sørge for innkjøp av shortser og strømper til alle spillerne
  • Hva bør foreldre kjøpe selv?
  • Ta stilling til hvem som betaler tap av spillerdrakt. Er det laget eller foreldre som må dekke dette?
  • I samarbeid med trenerne, holde orden på innhold i lagbag og sørge for ”trygg” oppbevaring av lagbag.
  • Innsamling av drakter når man skal sette på reklame. Og bytte draktsett for hele årsklasser. Kontakt daglig leder.
  • Organisere innkjøp av utstyr som ikke dekkes av klubben, men som man får rabatt på hvis flere kjøper sammen. Kan være treningsdresser, collegegensere etc. (Se pdf for bestilling av utstyr. Denne sendes foresatte, og kan med enkle grep gjøres om til fellesbestilling til Torshov Sport Klubbservice v/ Petter Ønvik.)

Innkjøp av utstyr

• Holde oversikt over utstyr pr lag/alder
  • Hvor mye utstyr trenger man ut fra antall barn (kjegler, hatter baller etc.)
  • I barnefotballen benyttes ball nr. 4 . I klassene 7–9 år anbefales å benytte ball nr 3.
  • Forslag til innkjøp av utstyr til lagbag. Hva skal alltid ligge i den?
  • For innhold og tips innkjøp
  • Erfaringsmessig kan det være lurt at trenerne har hver sin bag med noe utstyr. Legge bagen på stadion eller lignende medfører at mye blir borte.
  • Husk å kjøpe inn førstehjelpsutstyr

Utstyr bestilles fra Torhov Sport Klubbservice. De skal ha oversikt over hvilke modeller som gjelder til enhver tid, og hvordan logoer skal plasseres. Er du i tvil, spør Dag Halvorsen, tel. 22 22 90 90. (Se også side 2 i vedlagte pdf for årets kolleksjon.)
Kontaktperson:
Petter Ønvik
Selger: Klubb/skole
petter@torshovsport.no

Skal det være fast innrapportering til styret om utstyr pr lag – i såfall hvordan skal det rapporteres inn