Damelaget rykket opp til 3. Divisjon

Etter å ha vunnet 4. divisjon så er damelaget klare for spill i 3. kommende sesong

2015-05-23
anderspettersen

Damelaget til Kjelsås har kjempet i toppen hele sesongen og etter å ha slått opprykkskonkurrent OSI på hjemmebane var opprykket klart. Damene skal spille 3. Divisjon kommende sesong. At det skulle bli opprykk denne sesongen var ingen selvfølge. Mange av de sentrale spillerne dro før denne sesongen ut for å studere. Heldigvis tok andre jenter steget opp, samtidig som vi fikk inn noen jenter utenfra. Tilsammen har de kjempet seg gjennom en sesong hvor alt har måttet starte på scratch igjen, men som allikevel endte på best mulig måte.

Vi gratulerer damene og ønsker dem lykke til i 3. Divisjon kommende sesong!!Damelaget%20rykket%20opp.jpg