Sesongavslutning

Nok et år går mot slutten og tirsdag var det klart for den tradisjonelle sesongavslutningen for G03.

2015-12-17
heming@harnaes.no

Presis kl 19 ble vi delt inn i 9 6-mannslag og kastet rett ut i øvelsene 10er ball, kjegleball, sitteball. Ettersom foreldrene har trent så mye siden i fjor, ble det denne gangen delt inn blanda lag mellom store og små. Alle lagene spilte 4 innledende kamper før det var klart for sluttspill. Til slutt var det de med blå trøyer (så klart) som gikk av med seieren! Innsatsen var helt på topp og det var nok mange voksne som fikk kjenne på hvor slitsomt det er å spille håndball, i etterkant kom det i hvert fall mange rapporter om stive ben.

Etter treninga var det pølser, brus, taler og utdeling av julegaver. Trener Lars skrøt av gutta, som har spilt mange kamper og kommet til finalen i nesten alle cup-er de har vært med på. Hovedårsaken til dette er at alle møter på trening, er fokuserte og vil lære. Da blir resultatet bra!

Julegaveønske i år er fart og raske pasninger - fjorårets ønske om ingen feilpasninger er (nesten) oppfylt. Det var også stor stas da laget fikk åpne sin julegave, en beat-box som skal brukes ved oppvarming til kamp. Gutta var så fornøyde at de spontant tok måtte ta en dans for å teste den nye høyttaleren.

Lagets trivselskomite hadde også skrevet et egen hyllest til laget, her kommer de to siste versene:

Mamma'r og pappa'r - vi elsker å heie

på laget fra Kjelsås, både flinke og greie

Kulium, Umulium, Kul og Umulig

Navnet er best også det er så snedig

Snart er det jul - hjelp - ingen kamper å "pleie"

Takk for i år - så fort det har gått

Og gutta leverer - akk, det er flott

Trenerne våre - takk for i år

Heldige er vi - tror dere forstår

Snart nye kamper og det skal bli godt

Flere bilder fra avslutningen finnes her: https://picasaweb.google.com/101908719381641789856/20151215Handballavslutning