Støtt gutta på Oslos tak - kjøp sesongkortet i dag!

Støtt klubben på Oslos tak - kjøp sesongkort. Dette er den billigste måten å se gutta i aksjon, og nytt av året er også at innehaverne får ekstra oppvartning på hjemmekampene. Bestill i dag!

2016-04-01
alrein

Trykk her for å kjøpe sesongkortet

Pris er 1000,- for voksne og 500,- for barn (under 16 år).

Kjelsås skal i 2016 spille i avdeling 1 i PostNord-ligaen. Siste helgen i februar i år vedtok Forbundstinget ny seriestruktur i norsk fotball med virkning fra 2017. Det betyr at Kjelsås må bli blant de 7 beste lagene i årets seriespill for å bli værende på nivå 3 i norsk fotball. Målet er å knive i toppen!

Det blir en fin sportslig utfordring. Avdeling 1 har mange gode lag. Nord-Norge har 3 hete opprykkskandidater representert ved Tromsdalen, Alta og Finnsnes. Grorud virker like sterke som i 2015 og Follo som rykket ned fra OBOS-ligaen i fjor vil helt sikkert blande seg inn i toppen. I tillegg kommer Skeid på besøk også i 2016. Dette lokaloppgjøret må du få med deg i år – merk deg datoen 17.09.

Se oversikt over alle kampene her

I tillegg håper vi mange i lokalbefolkningen er nysgjerrige på årets versjon av A-laget.

Stammen i laget er beholdt og noen nye spillere er på plass. Fra egen junioravdeling er Erik Hovden (keeper) og Sigurd Martinussen nå en del av a-troppen. Spennende 98-modeller vi håper å få mye glede av i år og årene som kommer.

Et sesongkort koster kr. 1000,- (for voksne) og gir gratis inngang på alle våre hjemmekamper i PostNord-ligaen og i NM. I tillegg gir et sesongkort gratis inngang på våre B-kamper i 3. divisjon (ellers 50,- pr kamp). Her blir det en rekke lokaloppgjør: Korsvoll, Hasle/løren, Skeid 2 og ikke minst kamp mot Lyn 25.04 på Grefsen stadion.

Som om dette ikke var nok «value for the money», så får innehavere av dette sesongkortet en gratis kaffe og vaffel på A-lagets hjemmekamper.

Slik kjøper du ditt sesongkort:

• Kortet kan kjøpes her og sendes hjem til deg i posten
  • Kom innom fotballkontoret på Grefsen stadion
  • Eller i porten ved hjemmekampene

PS!» Er du trener, lagleder eller spiller på aldersbestemte lag i Kjelsås, trenger du ikke kjøpe sesongkort,, men støtt gjerne klubben i ditt hjerte. Trenere og lagledere får et ordinært årskort (ekskl. vaffel og kaffe), mens spillere i Kjelsås-tøy kommer gratis inn på alle seriekamper.

Trykk her for å kjøpe sesongkortet